Cześć, zauważyłem że część graczy nadal ma problem z alchemia lub jest sceptycznie nastawiona a jest to banalny dosyć przyjemny system. W tym temacie postaram się wytłumaczyć go najprościej jak tylko się da.
Podstawowe Informacje:
Od 30 poziomu postaci, ze wszystkich potworów mamy szanse na zdobycia Odłamka Smoczego Kamienia.
Gdy zdobędziemy 10 sztuk takich odłamków, automatycznie zostaną one przerobione na Cor Draconis (surowe).
Cor Draconisy możemy zdobyć również z bossów na mapach, dungeonów oraz specjalnych wydarzeń w grze(Eventy) ostatecznie w ItemShop.
Wytwarzanie alchemii
Udajemy się do NPC Alchemik który znajduje się w każdym mieście m1 otwieramy okienko wytwarzania alchemii które wygląda tak
i uszlachetniamy klasę naszych smoczych kamieni
surowe przerabiamy na szlifowane, szlifowane na rzadkie, rzadkie na antyczne, antyczne na legendarne
Żeby uszlachetnić smoczy kamień potrzebujemy dwóch takich samych kamieni oraz trochę yang.
W przypadku powodzenia otrzymujemy jeden kamień wyższej klasy, a niepowodzenia jeden kamień tej samej klasy.
Klasa legendarna jest najwyższą klasą.
Dodatkowe opcje uszlachetniania alchemii
Gdy zdobędziemy już swoje pierwsze legendarne smocze kamienie, możemy je uszlachetniać na wyższy stopień jakości.
dwa matowe na jeden przejrzysty, dwa przejrzyste na jeden bez skazy, dwa bezskazy na jeden znakomity, 2 znakomite na jeden wyborny.
Do zwiększenia stopnia jakości potrzebujemy dwóch takich samych kamieni o takiej samej klasie.
W przypadku pomyślnego ulepszenie otrzymamy kamień z wyższą jakością (z innymi bonusami jest to losowe), a nie powodzenia stracimy jeden i otrzymamy jeden z zmienionymi bonusami (również jest to losowe)
W dodatku, możemy ulepszyć poziom naszego smoczego kamienia, potrzebujemy do tego Smoczych Fasolek , , (Każda fasolka daje inne szanse ulepszenia zielona najmniejsze, niebieska większe, różowa największe)
Maksymalny poziom to +4(mat, przejrzysta, bez skazy), w przypadku znakomitych jest to +5 a w przypadku kamienii wybornych jest to aż +6.
Najlepsze bonusy legendarnych kamieni
Rubin - Wartość Ataku, Średnie Obrażenia, Odporność Na Obrażenia
Jadeit - Maks PŻ, Maks PŻ w %, obrażenia zostaną dodane do PŻ.
Granat - silny na moby, szycie, reszta was nie interesuje chyba że gracie BMem to PE/Regeneracja PE
Diament - obrażenia umiejętności, odporność na obrażenia umiejętności, magiczna obrona lub wartość magicznego ataku w zależności od klasy którą gracie.
Onyks - szansa na blok ciosu/odporność na uderzenie krytyczne/odporność na uderzenie przeszywające ewentualnie unik strzał ale polecam bardziej odporność na przeszywe niż unik strzał
Szafir - 3x silny na klasy / 3x Odporność na klasy to już zależy od waszych widzimisię ewentualnie od tego jakich klas będzie dużo na serwerze.
F.A.Q
P> Czy opłaca się wkładać inną niż legendarną alchemie ?
O>Nie opłaca się chyba że jakiś diament na buffa.
P> Lepiej samemu robić alchemie czy kupić od kogoś gotowa?
O> To już zależy od ciebie czy chcesz sprawdzić swoje szczęście. Ja radze kupić gotowce chyba że lubisz hazard.
P> Co się stanie jak nie przedłużę alchemii bo alchemia przecież jest na 24h?
O> Kamień zrobi się czerwony i przestanie dawać bonusy, zniknąć wam nie zniknie idziecie i przedłużacie go eliksirem czasu który nabędziecie od alchemika.
P> Czy da się jakoś przedłużyć alchemie ?
O> Tak, da się. Należy kupić eliksir czasu u alchemika, a następnie przeciągnąć eliksir czasu na kamień i zostanie odnowiony czas. ((NIE WYCIĄGAMY KAMIENIA W CELU PRZEDŁUŻENIA ALCHEMII PRZERZUCAMY TYLKO ELIKSIR NA KAMIEŃ KTÓRY JEST ZAŁOŻONY W KÓŁKU))
P>Zrobiłem kamień wsadziłem go ale z czasem zrobiłem jeszcze lepszy kamień chciałbym go wyjąć ale ze stu procentową szansa czy jest taka możliwość?
O> z ItemShopu można uzyskać Smocze Cęgi+ które gwarantują nam stu procentowa szanse na pomyślne wyjęcie naszego smoczego kamienia z koła.