Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/10/2024 in all areas

  1. Zapisane osoby w danych grupach: Grupa A : (25-29 poz.) - Zamknięcie zapisów 18 października 2024, godz. 18:00 WUJASEK - 29 poz. Grupa B : (30-54 poz.) - Zamknięcie zapisów 18 października 2024, godz. 19:30 Grupa C : (55-74 poz.) - Zamknięcie zapisów 19 października 2024, godz. 18:00 Grupa D : (75-94 poz.) - Zamknięcie zapisów 19 października 2024, godz. 19:30 Grupa E : (95-109 poz.) - Zamknięcie zapisów 20 października 2024, godz. 18:00 Grupa F : (110-120 poz.) - Zamknięcie zapisów 20 października 2024, godz. 19:30 -Faniuszka - 120 poz. -STORM - 120 poz. DYSKWALIFIKACJE
    2 points
  2. Dnia 23/09/2024 o godz. 22:45 odbyła się krótka 15-20 minutowa przerwa techniczna. ℹ️UWAGA: Poniższe zmiany są wprowadzane na serwer z takich powodów jak te że przez ostatnie lata na serwer dochodziło bardzo dużo systemów, dodatkowego ekwipunku itd... co przełożyło się na to że postacie mają dodatkowy odpał, potwory przez to które pierwotnie były ustawione nieco ciężej lata temu teraz są dużo łatwiejsze co przekłada się niestety na gorzej funkcjonująca gospodarkę serwera dlatego że gracz nie potrzebuje nie raz dodatkowego ekwipunku/odpału aby sprostać niektórym wyzwaniom, dlatego podjeliśmy się wyzwaniu pracy pełnego miesiąca na poprawę wszystkich balansów, przetestowanie i poprawa balansu PvP oraz PvE już za nami, w owej przerwie poprawiamy balans PvM a dokładniej 1/3 balansu PvM ponieważ w części drugiej i trzeciej przerwy technicznej która będzie za pare dni poprawimy balans PvM na dungeonach(wyprawach), balans PvM obejmuje bardzo dużo potworów/metinów/bossów dlatego będzie musiał zostać wprowadzony w 3 przerwach. Przerwa Techniczna wprowadzi: ➡️ Poprawiono interface informujący nas o przerwie techincznej, od teraz będzie wyświetlał on się na górze ekranu zamiast na pasku umiejętności. ➡️ Poprawiono działanie eventu karty okey, od teraz po kliknięciu na zestakowane karty wyciągną się nam wszystkie brakujące zamiast 1 szt. ➡️ Zwiększono ilość PŻ Odrodzonego Wodzu Orków do 1.5 mln. ➡️ Zwiększono wartość ataku Odrodzonego Wodza Orków o ok. 40% ➡️ Zwiększono odporności na bronie Odrodzonemu Wodzu Orków o 20% ➡️ Zwiększono ilość PŻ Elit. Dziewięć Ogonów, Elit. Ognisty Król oraz Elit. Olbrzymi Żółw do 1 mln. ➡️ Zwiększono wartość ataku Elit. Dziewięć Ogonów, Elit. Ognisty Król oraz Elit. Olbrzymi Żółw o ok. 30% ➡️ Zmniejszono odporności na bronie Elit. Dziewięć Ogonów, Elit. Ognisty Król oraz Elit. Olbrzymi Żółw o 20% ➡️ Od teraz boss'y Dowódca Yonghan/Generał Yonghan/Dowódca Huashin/Generał Huashin nie będą odpychały podczas używania swych umiejętności. ➡️ Zwiększono ilość PŻ Dowódcy Yonghan o ok. 1 mln. PŻ. ➡️ Zwiększono ilość PŻ Generałowi Yonghan o ok. 1.5 mln. PŻ. ➡️ Zwiększono wartość ataku Dowódcy Yonghan oraz Generała Yonghan o ok. 30% ➡️ Zwiększono odporności na bronie Dowódcy Yonghan oraz Generała Yonghan o ok. 15% ➡️ Zwiększono ilość PŻ Dowódcy Huashin o ok. 500 tys. PŻ. ➡️ Zwiększono ilość PŻ Generałowi Huashin o ok. 1 mln. PŻ. ➡️ Zwiększono wartość ataku Dowódcy Huashin oraz Generała Huashin o ok. 20% ➡️ Zwiększono odporności na bronie Dowódcy Huashin oraz Generała Huashin o ok. 8% ➡️ Zwiększono ilość PŻ bossa Silna Lodowa Wiedźma z 5 mln. PŻ do 10 mln. PŻ. ➡️ Zwiększono ilość PŻ Brutalnego Zabójcy z 1.7 mln. PŻ. do 3.5 mln. PŻ. ➡️ Zmniejszono wartość ataku Brutalnego Zabójcy o ok. 5% ➡️ Zwiększono odporności na bronie Brutalnego Zabójcy o ok. 10% ➡️ Zwiększono ilość PŻ Strażnika Gnolli z 1.7 mln. PŻ. do 3.5 mln. PŻ. ➡️ Zmniejszono wartość ataku Strażnika Gnolli o ok. 5% ➡️ Zwiększono odporności na bronie Strażnika Gnolli o ok. 8% ➡️ Zwiększono ilość PŻ Królowej Nag z 7.5 mln. PŻ. do 13.1 mln. PŻ. ➡️ Zwiększono odporności na bronie Królowej Nag o ok. 5% ➡️ Od teraz boss Wierzbolud Arcymag podczas atakowania naszej postaci nie będzie jej przewracał swoimi hitami. ➡️ Zwiększono ilość PŻ bossa Wierzbolud Arcymag z 3.2 mln. do 5.75 mln. ➡️ Zwiększono wartość ataku Wierzboluda Arcymaga o ok. 4% ➡️ Zwiększono odporności na bronie Wierzboluda Arcymaga o 7% ➡️ Od teraz boss Niszczyciel En-Tai podczas atakowania naszej postaci nie będzie jej przewracał swoimi hitami. ➡️ Zwiększono ilość PŻ bossa Niszczyciela En-Tai z 8.75 mln. do 9.15 mln. ➡️ Zwiększono wartość ataku Niszczyciela En-Tai o ok. 5% ➡️ Zwiększono odporności na bronie Niszczyciela En-Tai o 3% ➡️ Od teraz boss Władca En-Tai podczas atakowania naszej postaci nie będzie jej przewracał swoimi hitami. ➡️ Zwiększono ilość PŻ bossa Władca En-Tai z 12.77 mln. do 17.75 mln. ➡️ Zwiększono ilość PŻ regenerowanego przez Władce En-Tai z 15% do 20% ➡️ Zwiększono odporności na bronie Władcy En-Tai o 9% ➡️ Od teraz boss Seth podczas atakowania naszej postaci nie będzie jej przewracał swoimi hitami. ➡️ Zwiększono ilość PŻ bossa Seth z 10 mln. do 20 mln. ➡️ Zwiększono odporności na bronie Seth'owi o 3% Pozdrawiamy Tamidia2.pl Team
    1 point
  3. Dnia 19/09/2024 o godz. 19:20 odbyła się krótka 15-20 minutowa przerwa techniczna. ℹ️UWAGA: Poniższe zmiany są wprowadzane na serwer z takich powodów jak te że przez ostatnie lata na serwer dochodziło bardzo dużo systemów, dodatkowego ekwipunku itd... co przełożyło się na to że postacie mają dodatkowy odpał, potwory przez to które pierwotnie były ustawione nieco ciężej lata temu teraz są dużo łatwiejsze co przekłada się niestety na gorzej funkcjonująca gospodarkę serwera dlatego że gracz nie potrzebuje nie raz dodatkowego ekwipunku/odpału aby sprostać niektórym wyzwaniom, dlatego podjeliśmy się wyzwaniu pracy pełnego miesiąca na poprawę wszystkich balansów, przetestowanie i poprawa balansu PvP już za nami, w owej przerwie poprawiamy balans PvE, a w kolejnej za pare dni poprawimy PvM. Przerwa Techniczna wprowadzi: ➡️ Zwiększono obrażenia zadawane przez podziemne lodowe potwory z Groty Wygnańców V1 o 35% ➡️ Zwiększono obrażenia zadawane przez potwory Setaou z Groty Wygnańców V1 o 25% ➡️ Zwiększono ilość PŻ potworom Setaou z Groty Wygnańców V1 o 7.5% ➡️ Zwiększono obrażenia zadawane przez potwory Setaou z Groty Wygnańców V2 o 25% ➡️ Zwiększono ilość PŻ potworom Setaou z Groty Wygnańców V2 o 7.5% ➡️ Zwiększono obrażenia zadawane przez gnolle z Pustyni Danklar o 15% ➡️ Zwiększono odporności na bronie gnollom z Pustyni Danklar o 22.5% ➡️ Zwiększono obrażenia zadawane przez wężowe potwory z Pustyni Danklar o 20% ➡️ Zwiększono odporności na bronie wężowym potworom z Pustyni Danklar o 27.5% ➡️ Zwiększono ilość PŻ Metinowi Mroku z Pustyni Danklar o ok. 15% ➡️ Zwiększono ilość PŻ Metinowi Próżności z Pustyni Danklar o ok. 17.5% ➡️ Zwiększono obrażenia zadawane przez potwory z Lasu Entów o 7.5% ➡️ Zwiększono potworom krótkodystansowym z Lasu Entów ilość PŻ o ok. 15% ➡️ Zwiększono odporności na bronie potworom z Lasu Entów o 15% ➡️ Zwiększono ilość PŻ Metinowi Leśnych Stworzeń z Lasu Entów o ok. 20% ➡️ Zwiększono ilość PŻ Metinowi Leśnych Tajemnic z Lasu Entów o ok. 22.5% ➡️ Potwory "gnolle" z Pustyni Danklar nie będą już przewracały naszych postaci podczas hitów. ➡️ Zmniejszono cenę Eliksiru Słońca(D) w Item-Shop z 26 SM do 19 SM. Pozdrawiamy Tamidia2.pl Team
    1 point
  4. Dnia 14/09/2024 o godz. 21:00 odbyła się krótka 15-20 minutowa przerwa techniczna. Przerwa Techniczna wprowadzi: ➡️ Zmniejszono szansę na blok ciosów w Kamieniu Duszy Uchylenia+5 z 12% do 10% ➡️ Zmniejszono szansę na blok ciosów w nagrodach za misję Kolekcjonera Kamieni Dusz z 1/1/1/2/2 do 1/1/1/1/1 (graczom którzy już wykonali misję nr. 4 oraz misję nr. 5 bonus na blok ciosów został zmniejszony o 2%) ➡️ Naprawiono problem z używaniem ros (efekt Wody Mong) od czasu do czasu blokował możliwość ich użycia. ➡️ Zwiększono wartość ataku umiejętności "Trująca Chmura" u Ninjy Dagger o x2.5(defaultowa wartość wróciła) ➡️ Zmniejszono wartość ataku umiejętności "Rozproszenie Magii" oraz zwiększono jego cooldown o 50%. ➡️ Zmniejszono wartość ataku umiejętności "Uderzenie Palcem" o 12.5%. ➡️ Zwiększono cooldown umiejętności "Leczenie" o ok. 35% ➡️ Zwiększono wartość ataku umiejętności "Latający Talizman" o ok. 20% ➡️ Zwiększono wartość ataku umiejętności "Strzelający Smok" o ok. 20% ➡️ Zwiększono wartość ataku umiejętności "Smoczy Skowyt" o ok. 10% ➡️ Przyśpieszono efekt animacji "Powtarzalnego Strzału" o 125% ➡️ Z uwagi na przyśpieszenie efektu animacji "Powtarzalnego Strzału" jego wartość ataku została zmniejszona o ok. 50%. ➡️ Zwiększono dwukrotnie ilość PŻ w Czerwonych oraz Niebieskich Miksturach. ➡️ Naprawiono błąd z doświadczeniem na AutoBuffach. Pozdrawiamy Tamidia2.pl Team
    1 point
×
×
  • Create New...